22/11/2021

appelbeignets

  Is jouw kleuter vandaag thuis gekomen met een verhaal van appelmoes? of oliebollen? 

Wel dat kan, alleen zijn ze een beetje mis 😁. 

We werden vandaag getrakteerd op heerlijke appelbeignets. 
Juf Nicole kan dit maken als de beste en leerde mij dit al vele jaren geleden kennen.
Het was dan ook alweer super lang geleden dat ik dit had gegeten en in september ben ik een beetje beginnen zagen 😊. 
Zo van hoe lekker dat wel niet is, hoe goed ze dit kan klaarmaken, ...
In oktober was ze mijn gezaag beu en beloofde er eens te maken als haar frietvet bijna moest vervangen worden. 

En ja hoor vandaag was het zo ver: 

Heerlijk was het! 
Een dikke dank u wel!

Omdat ze voldoende deeg had, en er nog appels in de koelkast lagen kon ze er voldoende maken dat ook de kleuters van dit lekkers konden proeven. 
Voor velen was dit een eerste kennismaking met dit gerechtje. 

Toen ik tijdens de speeltijd de appelbeignets mocht uitdelen waren de meeste kleuters eerst wat terughoudend. Maar al snel had ik een harem volgers achter mij. 






Dus bij deze het was geen appelmoes, het waren geen oliebollen, en ook geen kipnuggets zoals juf Tania beweerde. 

Dank u wel Juf Nicole, ik kan weer een paar jaar verder πŸ˜‹

Geen opmerkingen:

Een reactie posten