27/06/2021

DE GROTE SPRONG 2021 en doorschuifdag

 Daar staan ze dan. 

De klas van 2021!




Op 25/6 was het alweer zover. 
DE GORTE SPRONG 2021!

Om 8u werden de kleuters met hun gezinsbubbel verwacht op het plein.
Daar werd hen een koffiekoek en een drankje aangeboden.






















































Ze hebben het allemaal zo goed gedaan!
😍


Terwijl de klas ons uitwuift houd ik het niet droog. 
Om de aandacht even te verleggen doe ik een dansje met juf Ilse.
Kom juf Ilse, we dansen een rondje, dan ziet niemand dat ik een traantje laat. 😇😢


Komaan he juffen, jullie ook een sprong he. Het jaar is om!



Na mijn sprong hoor ik al snel, "Ale ze juf Kelly, ik had een backflip verwacht van u"
"HHmmm Vic, ik houd mij in. Ik zat al eens 6 weken in het gips! "

Meteen kunnen de kindjes proefdraaien in het eerste leerjaar.
De doorschuif-voormiddag vangt aan.

Ik kreeg al snel een berichtje van de juffen.
"Wat een flinke kinderen!" 






















Mijn nieuwe K3 kwam ook eens testen.
Toch een flink klasje hoor!






Jullie hadden het al duidelijk naar jullie zin.
Eerst genieten van een deugddoende en welverdiende zomervakantie!

Liefs, 

juf  Kelly

XOXOXOXO





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten