16/09/2020

De Tandem zomert na! ;-)

Het zomert in september!

Dit kunnen wij niet onopgemerkt laten voorbij gaan.
De jongste kleuters en de klas van juf Tania trokken naar zee.


Dat wou dus zeggen dat wij de kleuterschool helemaal voor onszelf hadden.

Juf Ilse en ik maakten daar goed gebruik van.
Om het met mijn kleuters hun termen te zeggen:
We gaan "chillaxen" ;-)

In de voormiddag haalden wij de fietsen en het buitenspeelgoed uit ons tuinhuis.
We fietsten en speelden erop los, wij moesten deze keer eens niet uitkijken voor de kleintjes én er liepen minder kindjes over onze speelplaats!







Ik zette ondertussen de waterschelpen klaar voor de middag.
En ik kon er niet aan weerstaan om toch al eens met water te spelen. 












Over de middag picknickten wij op de speelplaats in de schaduw van de grote boom.
Ook de kleuters konden voor de eerste keer naar de eetzaal voor een warme maaltijd.




Wat een lekker gevulde en gevarieerde brooddozen zag ik zeg! 

Nadat we een beetje op krachten gekomen waren kon de waterpret beginnen.
Gevulde waterschelpen .............. check!
spuitjes ............................... check!
potjes.................check!
schaaltjes....................check!

Let 's GO!




















De ene vond het al toffer dan de ander...
De ene leek al meer op een waterkip dan de ander...
Maarrrrr.....
WAT EEN PRET!

Om de dag helemaal 'summerish' te maken, trakteerden juf Ilse en ik onze kindjes op een ijsje.









Zoals jullie kunnen zien............
Wij hebben er MEGA van genoten!


Liefs, 

juf Kelly










Geen opmerkingen:

Een reactie posten